De autoverzekering aangeboden aan een ABVV-lid. Bij een ongeval staan wij aan uw zijde.

Wat te doen bij een ongeval ? Men weet altijd wel hoe men zou moeten reageren, maar toch nemen de emoties vaak de overhand.
De eerste regel om te volgen is heel eenvoudig: blijf kalm en reken erop dat alles moeiteloos en snel zal afgehandeld worden, met de hulp van ACTELaffinity.

Vervolgens:

Nadat u uw ongevalverklaring hebt ingevuld, belt u ons op het nummer 02/229.67.41, stuur ons een fax op het nummer 02/229.68.38 of een e-mail naar: claims@actel.be.

Een adviseur zal al uw vragen beantwoorden. Tegelijkertijd zal hij uw dossier openen om alle nodige stappen te ondernemen: expertise, contact met de maatschappij...

U kunt terecht bij het ACTELaffinity-team op weekdagen van 9 tot 17 uur. Buiten deze uren hoeft u zich evenmin zorgen te maken. Dan belt u gewoon het nummer van CAR RELAX (02) 502 47 40 en een operator zal onmiddellijk zorgen voor bijstand, op eender welk uur van de dag of de nacht.

In geval van diefstal, een poging tot diefstal, vandalisme of aanrijding met dieren, mag u uiteraard niet vergeten klacht neer te leggen bij de autoriteiten zodat binnen de 24 uur na uw verklaring proces-verbaal kan worden opgesteld.

Een van onze beheerders zorgt voor de volledige behandeling van uw schadedossier binnen de kortst mogelijke termijn. Hebt u een verzekering volledige Omnium onderschreven en wenst u uw wagen te laten herstellen in een van onze erkende garages, dan hoeft u geen euro vrijstelling te betalen. Een niet te verwaarlozen voordeel.

Als u CAR RELAX hebt gebeld en de herstellingen meer dan 6 werkuren vereisen, krijgt u automatisch een vervangwagen gedurende maximum 5 dagen.


© ACTELaffinity 2010 - Wettelijke vermelding

Home Page