EXCLUSIEVE AUTOVERZEKERING GEZOCHT. EN GEVONDEN!

Als lid van de Algemene Centrale van het ABVV geniet u van exclusieve voorwaarden. Aarzel dus zeker niet en bel 0800/49 494 voor een vrijblijvende, gepersonaliseerde offerte. Zelfs indien u reeds eerder als lid van de Algemene Centrale bij ons een verzekering onderschreef nodigen wij u uit om uw huidige tarief te vergelijken met dat van ons nieuwe aanbod !

Tijdelijke actie

Bereken nu uw persoonlijke premie en krijg een leuke Bluetooth Locator cadeau!

U vraagt zich telkens weer af waar u uw sleutels achterliet? Of waar u uw tas achterliet? Bereken dan snel uw premie online vóór 31 december 2017 en ontvang een leuke Bluetooth Locator! Zo raakt u nooit meer iets kwijt.

Om te genieten van de actie dient u lid te zijn van de Algemene Centrale van het ABVV. Een zelfde persoon zal slechts 1 bluetooth locator ontvangen ongeacht hoeveel offertes hij/zij opmaakt. De actie is geldig zolang de voorraad strekt van 05/10/2017 t.e.m. 31/12/2017. De bluetooth locator zal u samen met uw afgeprinte offerte per post bezorgd worden.


of bel naar 0800/49 494 voor een vrijblijvende gratis offerte..

  • Klik hier voor meer info over onze verschillende formules

  • Klik hier voor meer info over onze voordelen en kortingen




Actelaffinity is de commerciële benaming van een product van Actel – merk van P&V Verzekeringen cvba – Verzekeringsonderneming erkend onder code 0058 – Koningsstraat 151, 1210 Brussel. U vindt op deze site algemene informatie over de verzekering Actelaffinity die door P&V Verzekeringen ontwikkeld werd en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op de verzekering Actelaffinity zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met het verzekerde risico van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden van dit product aandachtig te lezen vóór de inschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.actelaffinity.be/avauto of op eenvoudig verzoek aan een sales adviseur van ons contact center. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging. Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een sales adviseur van het contact center, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met onze dienst Klachtenmanagement die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Wij zullen de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt met ons contact opnemen per brief (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), per e-mail klacht@actel.be of telefonisch 02/250.90.60. Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02 547 58 71 of per mail info@ombudsman.as (www.ombudsman.as).

WETTELIJKE VERMELDINGEN
Top